Underbart! <3

Min morfar,mormor, fia och hennes kille kom och fira mig igår. Vi hade det jätte trevligt :) Nathalie var ju också här så hon fick träffa dom :D
Blev 3000 kr rikare också (A) :D När dom åkt hem så spela jag,nathalie,pappa och sandra Wii en bra stund på kvällen. Mamma var trött och gick och lag sig. Tror vi gav upp vid 1 tiden? :P
Då gick vi upp på mitt rum och kollade på Harry Potter - Halvblodsprinsen . Var längesen man såg den faktiskt.
Vi slog igen ögonen vid 5 tiden xD och vakna vid 10 tiden på mogonen sen.. Lagom seg man var ett tag där.

Mamma,pappa och sandra drog iväg på dagen idag och kollade på fotbolls skor så jag och älsklingen blev ensamna hemma en stund. Då spel vi lite Wii och sen lagade vi mat. Blev stekt kyckling och potatis i ugn!! MUMMAJUMMA! ;D
Efter vi hade käkat så drog pappa,jag och mamma iväg och köpte en bil till mig (a) :D Fast vi ska hämta den på tisdag kväll.. :( LÅNGT!!!!
Brummade hem och var hemma en liten stund innan jag skjusa hem min älskling till Bällinge. När jag skulle åka ifrån henne så börja hon gråta.. För hon sakna mig så mycket.. (baby du är helt JÄVLA underbar!!!! <3<3) Satt i bilen hem och små grät faktiskt.. Blir lätt rörd när jag ska lämna henne.. Saknar henne så fruktansvärt mycket när jag är ifrån henne!
Och nu sitter jag här med lite glass och bär. Tänkte ta en dusch innan jag somna sen. Ska även ringa och säga god natt till min skruttis (a) De lova jag henne!
Hörs sen innan jag ska lägga mig .

Adiòs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0