Tisdag.

Hej hopp! :) Är på väldigt bra humör idag faktiskt! Igår jag åkte jag till älsklingen och sov där :) MYSMYS!!! :D
Tyvärr så somna vi väldigt sent, kl blev 4 innan vi somna. Anledingen till att de blev så sent var att vi låg och prata om olika saker hela natten typ.
Var snäll att skjusa henne till skolan imorse också.
Sen drog jag hem och väntade på mammsen. Vi var nämligen in till Gävle och köpte solfilm och sänkningssats till bilen :) Ska väl sätta på sänkningen imorgon tror jag.
Hat nyss ätit god mat (A) (Jag laga den) Blev korvstroganoff med pasta och sallad. Det blev riktigt gott.
Nu ikväll vet jag inte vad jag ska göra.. Åker nog ner och hyr film vid 9 tiden efter att 112- på liv och död har slutat.

Vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0