Te quiero Nathalie <3

Vill börja med att säga att min helg har varit helt BÄST!!!!!!!! :D
Har spenderat helg min helg med min underbara flickvän! <3 Igår lördag så åkte vi till Uppsala och köpte en present till min mamma :)
Efter att vi var på stan så åkte vi hem och kolla lite på tv innan svärmor kom hem och då tog vi min bil upp till ica och handlade tacos :) mums!!! Efter shoping turen så åkte vi hem igen. Då gick proppen till kylskåpet :P Då var min svärmor duktig och byte propp :D Sen så körde vi igång med matlagningen!
När maten var klar så satt vi oss ner i soffan och mumsade i oss maten :) Var riktigt gott!!!
Sen drog melodifestivalen igång. Vilka låter de var som kom med! Man kan jun undra på vissa faktiskt.. Tyskland vann iaf, inte mion favorit men de var svärmors och nathalies favorit :P
Jag tyckte att Belgien skulle ha vunnit, men men.
När de sluta så kolla vi på Nätet en stund innan vi gick och sussa :)

Söndag!
Vakna vid 10 tiden tror jag. Nattis var snäll och gick upp och gav sin mamma frukost på sängen. (Gullungen min <3 )
Sen så kom hon in tillbaka till mig och vi myste lite innan vi gick upp och åt frukost. Michelle, svärmor och älsklingen skulle till huvudstaden idag och kolla på en balklänning till älsklingen. Hoppas du hittade nåt fint!! :D
Innan jag åkte hem så skjusa jag dom till stationen. Var svårt att säga hejdå till min älsklingen som vanligt.. :( <333
Drog hem och gav mammsen min morsdags present. Blev 2 fyrkantiga tallrikar från Höganäs. Hon blev jätte glad!! :D
Sen gick vi ut och pyssla lite innan vi tände grillen och grilla. Sen drog pappa och syrran iväg på fotboll så mammsen och jag blev själv hemma. Vi gjorde inte så mkt :)
Fören liten stund sen så åkte mamma iväg till sin mamma och skulle gratta henne :) Så nu sitter jag själv hemma. TRÅKIGT!!!!
Nåt kul ska jag nog kunna hitta på. :)

Hörs senare ikväll också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0