Super lördag!

Ligger här i sängen med min älskade flickvän sovandes breve mig :) ( SÅ OTROLIGT SÖT ) Idag så ska vi ut och äta. Ska vara gullig och bjuda henne på mat . :) Lutar åt att de blir Saluhallen faktiskt. Men vi får se vart de blir. Kommer inte kunna skriva vart vi åt fören imorgon. Så ni får hålla er!
Men innan vi drar till Uppsala så ska vi ut med premier turen med båten ! :D Kommer bli grymt kul. Men man får väl ha kläder med sig så man inte fryser.
Vi kommer nog att lägga ner den vid Fagerviken tror jag. VI brukar faktiskt göra de. Sen så bär de iväg ut på dom sju haven .
Nu känner jag verkligen att de börjar bli sommar!! Gud va mysigt :)
Har lite planer för sommaren redan.

*Jobba
*Göteborg med Nathalie :) <3
*Grekland med Nathalie :) <3
*Och massa annat! :D

Nej, nu ska jag ner och käka frukost och fixa mig iordning innan vi åker ut med båten . :) Ska försöka få liv i älsklingen också (a) Den lilla somntutan :D <3
Vi hörs innan vi drar till Uppsala sen!

Adiòs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0