Replay

Igår så var jag in till Uppsala och träffade upp min älskling som skulle till VC. Och hon skulle sen tillbaka dit kl 4. Så vi gick till hennes mamma och fick lite pengar som vi köpte glass för, MUMS!!! :D Gick vid ån och kollade på folk samtidigt som vi åt glass :)
Sen så gick jag med hennes tillbaka till VC vid 4 och pappa hämtade mig där. När vi kom hem så åkte vi och hämta min bil :D
När vi hade hämtat den så åkte jag tillbaka till min älskling (a) :D Vi gjorde inte så mkt på kvällen, tog de lugnt bara.

Idag så skjusa jag henne till skola. Jävla tid de tog att komma fram!! Dom höll på att asfaltera om i korsningen.. Till slut så kom vi fram. Lämna av henne där och drog hem sen. Började riva mossa när jag kom hem (ska fortsätta med den nu).
Ikväll ska jag ta de lugnt :)
IMorgon så åker jag och hämtar min baby!! :D Skriver mer ikväll sen :)

Adiòs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0