23:06

Hej hopp alla!

Tänkte berätta lite om mina dagar nu.

Torsdag

Åkte till min älskling med 2 tåget tror jag. Käkade lite makaroner och kollade på tv innan vi gick till bussen och träffade Viktora m.fl på bussen.
Vi skulle ju nämligen på tivoli! :) Hoppade av vid stadshuset och byte buss. Fick sitta och vänta en liten stund på bussen..
Till slut så kom den. Hoppade av vid Gränby köpcenter och Viktoria möte sin mamma där och fick lite pengar :P
Sen så gick vi allihoppa till tivolit. Tror nog att vi åkte allt som snurrade där x) Var GRYMT nära på att spy sista gången vi åkte... x) hahaha, men jag lyckades hålla mig!
For sen hem till min älskling och myste! :D

Fredag (Valborg)

Vakna upp breve min underbara nathalie! Tror att vi gick upp 7? Vi skulle kolla på forsränningen med Viktoria och några andra så vi ville vara i tid. Som tur var så hade Vikky lagt ut filtar åt oss på bryggorna.
Hoppa upp ur sängen och tog en snabb dusch innan vi drog ner till bryggan.
Satt där och kollade på forsränningen. Var faktiskt kul att kolla på med tanke på att de var första gången för mig.
När vi satt där så kom ju våra GODA vänner polisen till oss och hällde ut MIN dricka.... Då blev ju min dag helt jävla förstörd.
Gud så irriterad jag blev då!!
Som tur så var jag med schysst personer som bjöd mig(a).
När ränningen var slut så gick vi till ekonimikum (stavning). Var proppat med folk där! Sprang sen runt överallt typ.
Mot kvällen sen så basta jag, min älskling och vikky. SKÖNT!
Efter de så gjorde vi oss iordning för kvällen och satt ute en liten stund innan vi gick till nån förfest. Var där en stund innan alla andra skulle åka vidare. Då gick jag och nathalie och handla tacos och drog hem ist. Laga mat, kollade på tv och Nathalie somnade i min famn i soffan den gullungen (a)

Lördag

Vakan tidigt fixa oss för att åka hem till mig. Tog 1 tåget från stan. Pappa var snäll och hämtade oss i tierp eftersom vi skulle handla saker till grillningen sen! :D
Väl hemma så lira nathalie och jag lite wii! Hon slog mitt rekord på vattenskidor rätt stort!! Jag hade nåt på 600 tror jag och efter andra gången hon spela så fick hon 1266 tror jag. Vilken busunge! ;D
Sen så grillade vi! :D Det blev fläskfile, grönsaker på spet med sallad och potatissallad! MUMAJUMA!!!! :D Var riktigt gott!
Sen så kikade vi på Avatar på pappa och syrran. Och efter de så kollade vi på The Patriote (stavning). Efter de så gick vi och lag oss. Mysmys!! Somnade med min arm runt om henne (a) :) <33

Söndag

Vakna kl 12 typ och min älskling var jätte pigg! Ovanligt att hon är så pigg som hon var då faktiskt. Gick ner och käkde frulle och lira lite Wii sen.
Vid 3 så åkte pappa och syrran iväg på match så vi blev själva hemme. Då passa vi på att grilla igen. Då blev de kyckling med potatis i ugn och sallad :) .
Tog sen 7 tåget med min älskling till uppsala och spendera min kväll/natt där :).

Har säkert glömt skriva nåt som jag gjort men jag ber om ursäkt för de. De är så mycket jag har gjort så!...
Tänkte sova nu faktiskt :) God natt på er!!


JAG FYLLER ÅR IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: eva

haha va faktiskt jag som la ut filten. Satt ju där från 8 bara för att alla vi skulle få plats hahaha :)

2010-05-05 @ 16:46:51
URL: http://evalundeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0