I will always love you!

Min helg har varit kalas bra!! :D Anledningen till att jag inte skrivit i min blogg är att jag haft annat för mig och inte haft tid att blogga.
I Lördag så var ju Nathalie och jag ut och åt. Bjöd henne på mat :D Vi gick till Svenssons och åt , mums!!!

Igår så fira jag och Nathalie 4 månader! :D JIPPIE!!!!!! :D Vi gjorde inte så jätte mkt, var ner på stan och snurra lite, lagade mat och på kvällen hyrde vi film, mysmys! :)
Och imorgon så ska jag dit igen. För svärmor ska ut och äta med jobbet och då vill jag göra älsklingen sällskap så hon inte blir själv (A) Blir filmtajm imorron igen, då ska vi se Instängd 2. Hoppas den är bra! :D Nej nu ska jag laga lite mat. Vi hörs senare idag!!

Hejsvejs!

I love you honey <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0