Flustret here i come!

Ja, idag var jag in till Uppsala (Flurstret) och prata om mitt sommarjobb. Ska vara diskplockare och även kanske få roda i baren och lite annat kul. Men ett minus är att jag jobbar helger och de blir väldigt sent... Men jag behöver pengarna (a) Eftersom jag och min älskling ska åka till Grekland! :D
Efter att jag var på fluran så tog jag bussen till min älskling och var med henne en liten stund innan pappa kom och hämta mig..
Men imorgon så kommer min älskling hit efter skolan och sover hos mig :D :D :D !!!!!! <3<3 Myspys! :D
Är ensam hemma nu.. Pappa är på fotbollsträning och syrran och mammsen är i Gävle på tjejkväll. Så jag funderar på att ta bilen och hyra en film faktiskt.
Får se vad jag hittar på.

Adiòs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0