Bästa födelsedagen!

Igår hade jag min bästa födelsedag någonsin!!! :D

Dagen började med körning i skolan. Sen när jag kom hem så baka mamma och jag tårta som vi sen skulle äta på kvällen.
Sprang ut och hämta posten när den kom. Fick jordens lyckorus när jag öppna mina brev!! Fick nämligen mitt körkort igår!!! :D JIPPIE!!!!
Ni anar inte så glad jag blev! Så mamma och jag åkte ner till posten och hämta ut mitt kort. Haha kan säga att min bild på kortet är rätt roligt, x) de tyckte mamma iaf ;D

Min älskling kom igår också. Hon tog 14:19 tåget från Uppsala och när hon kom till tierp så kom JAG och hämtade henne. Hon blev jätte glad när jag hade fått mitt körkort och kom och hämta henne!! :) Hon är så underbar!!!!!!!!!!!!!
När vi kom hem så fick jag paket av min älskling. Tack så himla mycket igen älskling!!! :D Du är bäst!!!
Spela lite Wii med syrran också. Sen så åt vi lite mat och pysslade med lite annat innan pappa kom hem.
På kvällen sen så åt vi tårta och jag öppna paket igen.
Hela min födelsedag var helt bäst och min älskling förgyllade den!!!!!! :D Innan nathalie och jag somnade så spela vi lite spel. De lär vi göra igen baby (a) <3
Sen så somna vi.

Vakna imorse kl 6 för nathalie skulle till skolan men hon mådde inge bra så vi somna om och vakna vid 11 tiden igen :)
Käkade lite frukost och lag och vi tv`n och kollade på Harry Potter. När mammsen kom hem så tog vi bilen och åkte och beställde pizza och glufsa i oss den hemma i soffan sen.
Efter 3 sen så gjorde vi oss iordning för nathalie skulle åka hem med 4 tåget.. :( Men när vi kom till tierp så ringde mamma och sa att jag fick skjusa hem henne (a) Tack mamma :D
Så vi brummde iväg.
Ville inte åka ifrån henne sen :( Saknar henne jätte mycket varje gång vi skiljs åt.. :(
I bilen hem så dunka jag musik och Zigge gjorde mig sällskap :D (a)

Och nu sitter jag här och väntar på att andra avenyn ska börja! Är ju sista avsnittet idag!! :( Blir nog nån film efter de skulle jag tro :)




Fick denna snygga väska av mammsen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0