Avbrott!

Hej bloggen igen! Har inte haft tid till att blogg dom senaste dagarna för jag har varit med min underbara flickvän, grillat och bowlat. Vill inte vara otrevligt att sitta och nörda framför datan då!!

Har iaf haft dom roligaste och bästa dagarna i mitt liv! :D Allt börja i Torsdags och sluta idag tyvärr.. :( Men jag har haft jätte kul dom dagarna.
Kan dra lite snabbt vad jag gjort!

I torsdags så hämta jag min älskling i stan. Brumma hem till mig och lirade lite kort med syrran och hennes kille. Blev lite Wii på kvällen också tror jag? :)
Jag och Nathalie kikade på Freddy VS Jason innan vi gick och lag oss. Fast vi somna inte förän 5 typ x( och vakna vid 9 tiden sen... Lagom segt man var då!!

Fredag

Vakna som sagt vid 9.. Gick upp käkade frulle och tog de lugnt :) Lirade lite wii också. Sen duscha vi och fixa oss till kvällen. Drog in och bowla 2 timmar i Gävle med syrran, hennes kille, mamma, pappa  och min älskling :D hade jätte trevligt och kul! :)
När vi kom hem kikad vi på tv och gick sen och lag oss.

Lördag

Vakna runt 11 tror jag. Gick ner och käkade frulle innan vi gick ut. Var jätte fint väder ute :D Vi satt upp våran studsmatta + hoppa lite på den. Sen lira vi fotboll ;) Gick bra för dig älskling (a) ;D Sen så grilla vi! MUMMAJUMMA!!! :D
Efter de så skjusa pappa in oss till Uppsala. Johan skulle ändå med sitt tåg där så då passa vi på att åka med han. När vi hade kommit hem till henne så byte vi om och åkte till bettan och grillade igen ;D Hade jätte trevligt hela kvällen! :D

Söndag

Vakna breve min underbara flickvän igen :D Gick väl upp vid 13 tror jag. Käka frulle innan vi drog ner på stan. Nathalie skulle kolla på en klänning till balen. Men de blev inget med den. Så vi gick och åt på Burger King. Sen så gick vi och satt oss på bryggan och stekte i solen innan vi börja röra oss mot stationen, då jag skulle hem... :( Träffade Viktora också efter att hon varit 1 vecka i utlandet den fuskisen! :D
Så hon följde med oss till stationen och sa hejdå.. Var extra svårt att säga hejdå till min älskling för vi hade ju varit med varandra så länge!
När jag kom hem så käkade mamma och jag lite innan vi åkte till Fagerviken och kollade lite. Är jätte fint där faktiskt :)
Brumma sen hem och satt oss vid tv`n och kikade. Var ju Wallander som man kollade på. Och för en stund sen så ringde jag och sa god natt till älsklingen. Började faktiskt gråta när jag prata med henne.. <3 Nu tänkte jag sova så jag orkar upp och golfa i skolan sen :D

God natt!!!

Älskar dig Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0