You and i <3

Ja, hej alla! Har haft en dåligt uppdatering på sistone!
Jag har iaf varit med min underbara flickvän hela helgen :) I fredags efter skolan så tog jag 14 05 tåget in till Uppsala.
Där kom Nathalie och mötte upp mig, var riktigt snällt av henne. Vi gick upp stan och jag lunchade på Suben eftersom hon redan hade ätit.
Så då satt jag där och smällde i mig en sub och jag köpte 3 kakor till Nathalie som hon åt (a).
Sen så gick vi till hennes mammas butik och hälsade på. Fick en liten inköps lista på vad vi skulle köpa för mat. Så vi tog bussen till ica och shoppade loss! ;D Blev tacos!!!
Gick sen hem och myste lite innan vi satte igång med att laga tacosen. Blev otroligt gott! Finalen av let`s dance kollade vi på också.
Tycker att det var rätt att Mattias vann fakiskt.
Sen så gjorde vi inte så mkt, myste resten av kvällen innan vi gick och lag oss. Vaknade dagen där på vid ungefär 2 tiden x)
Gjorde väl inte så jätte mycket på dagen faktisk. Gjorde ording lite plock mat som vi alla mumsade lite av + en kompis till Nathalies mamma.
Sen så gick dom ut på partj och vi gjorde ordning lite mat och åt innan vi gjorde oss i ording och for ut till Bälling på Michelles fest.
Var där en stund och träffade lite folk. Haha "tjena Robban", så jävla roligt de lät! Fick också reda på att min blogg lästes av några där! Yeah, fortsätt med de!
Sen så åkte vi hem och fixade lite popcorn och kollade på tv en stund innan vi lag oss för dagen. Vi vakna väl runt 12 tiden idag tror jag. Gick upp och käkade lite frukost innan vi drog ner på stan och kollade lite och åt lunch. Blev en sallad på Ahalbergs! Mums!
Efter de så gick vi på stan lite igen innan vi gick till tåget eftersom jag skulle hem :(

Och nu sitter jag här en snabbis och skriver lite. Men nu ska jag ner och kolla på Wipeout innan Johan Falk börjar.

All min kärlek till dig Nathalie! <3<3<3<3<3<3<3
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0