Omoget beteende!

Det brukar ramla in lite omogna kommentarer ibland. Jag menar, har ni inget bättre för er så ni måste gå in på min blogg och läsa?
Och in tror säkert att jag ska ta åt mig också eller vad är det ni tror!? Ni ska veta att jag inte bryr mig om vad ni skriver, bara kul att se människor som är så jä*la avundsjuka så dom måste gå in på en blogg och försöka trycka ner en annan människa, ahahaha! skratt retande! Inte för att jag bryr mig om ni kommenterar eller inte men är ni så fega att ni inte vågar skriva vem de är?
Ni skulle säkert aldrig våga komma fram och säga de i ansiktet på mig!
VÄX UPP FÖR F*N!!!!


Kommentarer
Postat av: michaela

vad är det som skrivits?



bry dig inte <3 du är bäst!

2010-03-06 @ 11:49:42
URL: http://mmichis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0