Måndag!

Började dagen med en varm dusch innan jag gick ner och fixade lite frukost. En latte och lite mackor som vanligt!
Sen så tog jag fram lite kläder, hade svårt att bestämma mig :P
Som vanligt så fixade jag ordning mitt hår och dunkade musik på hemmabion på högsta volym! (Y) Traskade iväg till bussen och brummade till skolan.
Vi hade ADR (farligt gods) idag, de ska vi ha hela veckan från kl 09:00- 16:00! SUCK!!! Men de är rätt kul att plugga ADR så de kommer gå bra!
Läraren som har kursen med oss är riktigt rolig! I början så verka han lite grinig, men sen så lärde vi känna han och han oss. Så då lätta stämmningen och de blev en riktig rolig dag med skratt som vanligt.

Tog 16:10 bussen hem och lagade lite käk. Det blev egen gjorda hamburgare med bröd, mums! Lag mig vid tv`n och läste på min bok (infiltratören), jätte bra bok faktiskt. Sen så hitta jag lite intressanta program på tv. Bl a så kollade jag på Outsiders som idag handlade om unga mammor. Var intressant att kolla på faktiskt och höra hur dom lever sitt liv nu när dom fick barn.
Tycker de är starkt av dom att ta hand om ett barn redan vid åldern av 15 som en av mammorna var!

Nu så ska jag kolla på Spårlöst och slöa resten av kvällen!
Hade gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0