Helg!

Lördag!

Vakna runt 10 tiden och gick ner och fixade lite frukost. Blev hallon/blåbärs te med mjölk och några mackor och satt mig vid tv`n.
Sen så gick jag ut och hjälpte mamma lite ute med att skotta undan lite snö och sen så satt vi oss och sola lite ;)
Efter de så gjorde jag inte så mkt, var ut på en liten skön promenad också. Grymt härligt!  Ingen orkade laga nån mat så vi beställde en familjepizza på stationspizzan :)
Sen så kom Nathalie hit! :D Hon tog 18 10 bussen från Tierp så jag gick fram till hållplatsen och möte upp hene :)
Vi gick hem till mig och kollade på sista minutrarna av Brynäs match! YEAH DOM VANN OCKSÅ!!!!! :D
Värmde på lite pizza till Nattis eftersom vi redan hade ätit innan hon kom. Sen så kollade på "Jiddra in med Zohan".
Ingen av oss hade sett den men den var jätte rolig och bra faktiskt! Kanal byte vart de sen till 4an där Körslaget pågick. Kollde klart på de innan vi gick upp till min och kollade på "The Guardian". En av mina favorit filmer! Kollade på den och pratade lite innan vi slocknade. Vilket blev runt halv 4 tiden.

Söndag

Ja idag så vakna jag brevid min underbara flickvän :) <3 fick se att de var jordens snöstorm ute... Och vi som skulle gå på stan x)
Käkade frukost, jag klippte mig, duschade och sen så bar de iväg till tåget. Gick och åt på Kebab House på stan och tog en liten tur på Åhlens också innan vi tog bussen hem till henne.
var sen tvungen att åka hem... Alltid lika hemskt att behöva skiljas från henne sks ni veta.. <3
Jävlar vilken kaos de var på stationen! De var ju bandyfinal i Uppsala och alla skulle hem just samma tid som mig så klart.
kom med tåget iaf. Väl hemma så satt jag mig framför tv och kollade på Johan Falk så klart!
Och nu sitter jag här, tänkte faktiskt sova så jag orkar upp till skolan imorron!



Jag älskar dig Nathalie! <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0