....

Min uppdatering har varit risig på sistone. Har inte orkat bloggat^^.

Angående mitt körkort som bara har dragit ut på tiden tack vare en kurs som lärarna planera så J***A sent!!! Men de enda dom väntar på nu är att ett papper ska komma tillbaka från vägverket sen så skriver dom ut mitt körkort.
Jag som har haft sånt flyt dom senaste veckorna med att klara flera prov till C-kortet. Men i Torsdag klara jag inget.. Hade 53 på båda jag gjorde och man ska ha 54. Kändes lite surt att bara 1 rätt ifrån att klara dom!
Men`men ibland så lär de går mindre bra också.
Igår Fredag så skulle vi ha varit lediga fick vi reda på när vi kom till skolan.. Haha, vi var 5 st där som hade missat att vi skulle vara lediga^^
På svenska så satt vi oss i datasalen och "skrev" lite. Så fort läraren hade dragit så blev de CS som vanligt. Får alltid lika mycket skratt när vi sitter där och spelar. (Har jordens bästa klass)!!!
På samhällen sen så hade vi nutids frågor, skit tråkigt. Men efter de så hade vi frågesport och vem vann? JAG KNÄCKTE ALLA ANDRA!!!!! Tur att man är snabb i käften så man kunde svara först ;)
Skolan dagen började 09 00 och slutade 10 50, haha!
Efter skolan så tog jag tåget in till Uppsala och gick på stan ett tag. Prova ett par sjukt snygga jeans men hade ej pengar till dom.. Hoppas dom finns kvar ett tag till.
Anledningen till att jag åkte in var att jag och pappa skulle köpa lite käk att ta med oss hem och vi skulle även gå på Gränby.
När vi kom hem käka vi och jag städa mitt rum lite eftersom vi skulle få gäster på kvällen som skulle fira mamma och min syster.
Mamma och jag var ner till sopstationen med lite skräp också. Vi passa på att gå på Ica och handla lite och där såg vi Harmyntarn xD haha man garvar ju ihjäl sig när man ser henne!
På kvällen sen så kom morfar,mormor, moster och hennes kille. Vi hade det jätte trevligt och de blev mycket skratt!
Kl 20 00 satt alla bänkade och kollade på Let`s dance! Blev besviken när man Willy åkte ut. :( ;)
När dom sen åkte hem så blev de lite tv tittande innan jag gick upp och sov.

Idag Lördag

Vakna för ett litet tag sen. Får se vad jag hittar på nu på dagen. Är bara mamma och jag hemma en stund för pappa och syrran är på träning i Gävle med damlaget.
Senare idag så kommer min undervara flickvän hit :)
Återkommer imorgon igen o berättar vad vi har gjort.

Adiòs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0