Beautiful as you.

Ja, som ni märkte kanske :P Det är för att jag stannade kvar och sov hos min underbara flickvän inatt! <3 :)
Vi hade varit uppe vid ica och handlat vid 21 30 tiden så efter de så tog jag bussen direkt till stationen.
När jag kom fram till stationen så fick jag ett jätte gulligt sms av Nathalie. Så då vände jag i dörrarna på stationen och tog bussen tillbaka till henne och drack te med hennes mamma och kollade på en jätte bra film och myste :)
Gick senare och lag oss och somnade i varandras famn :)

Idag så tog jag 10 19 tåget hem. Beställade en sallad på hemköp innan mamma och jag åkte hem. Sen så bar det av till skolan ( började kl 12 30 ). Jag och Pontus körde lastbil med Jörgen i typ 40 min var x)
Brummde sen hem och kollade lite på tv innan jag lagade ordning lite mat. Blev korvstroganoff med pasta och sallad. MUMS!!!
Och nu sitter i soffan med datan i knät och kollar på Hells Kitchen.

Älskar dig min lilla mupp (a) <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0