You and me baby <3

Nu var det ett tag sen jag skrev i bloggen. Har varken haft tid eller haft lust att skriva.
Men nu gör vi igen!

Min helg har varit helt bäst!! ( Som vanligt ) :)
Och den har jag spenderat med min älskling :D Jag har haft det underbart kul med dig Nathalie, och det är alltid kul att vara med dig baby :) Du förgyllde min helg!! :D

Har varit en tråkig och väldigt onödig skoldag.. Hade 1 lexion och på den så kolla vi på film.

Så jag kom hem för en liten stund sen. Är hundvakt och morfar gulliga hund Erko :) Medans morfar är nere i Linköping och gasar ur sin bil ;)
Ska åka till min älskling sen och göra henne sällskap :)'
Men nu ska jag ut i solen ett tag!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0