Sommarfeber!

Ojoj dag har vi haft en helt underbart varm och solig dag!

Vakna upp hos min flickvän imorse, mys :). Vi åt frukost och gjorde oss iordning och gick ner till hennes mammas buktik och lämna våra väskor. Sen så gick vi till Ticket och kollade resor. Där sa dom att de knappt fanns npgra billiga..
Men när man kollar på nätet själv hittar man mer billiga? hmmmmm.....
Sen så var vi och handla lite mat till midsommar. Sen så gick vi och köpte glass och mumsade i oss.
Sen vid 4 så kom pappa och hämta oss vid butiken. Vi var snälla och skjusa ut älsklingen till Bällinge: :)
Var jätte svårt att lämna henne nu när vi har umgåts i några dagar.. Men vi träffas på fredag igen!! :D Längtar!!!!
Just nu vet jag inte vad jag ska göra? Kanske går ut och i solen en stund ;D Skulle ha åkt till tatueraren idag och pratat med dom. Men de hinner vi tyvärr inte... ska dit imorgon ist :)
Vi hörs!!!



GLASSMONSTRET!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: flickvännen

min sötnos (a) :) <333

2010-06-23 @ 15:05:19
URL: http://benganett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0