Sommar!

anledningen till att jag inte bloggat är för att jag inte orkat + att jag har umgåts med min flickvän :)

Fick en roligt besked på telen idag :D Ska sommajobba på Kadax (målerit) i 3 veckor! Var skönt att få jobba faktiskt. Behöver pengar till utlandsresan :D
Asså, jag vet inte vad jag ska blogga om längre??... Lusten försvinner lite nu när det blivit sommar och allt. Men jag ska göra mitt bästa för att hålla den uppe även i sommar så mycket som jag kan. :)

Aja, just nu så sitter jag uppe i mitt rum och kikar på 2012. Är jätte bra faktiskt :) Har sett den 1 miljon ggr men den är lika bra ändå.
Imorgon kl 11,10 ska jag upp till tandläkaren xD De är bara att pallra sig upp de :D
Får se vad jag hittar på mer imorgon! Nåt kul ska vi nog hitta på ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0