Underbar helg!!



I helgen så har denna underbara människa sovit hos mig :) I lördag kom hon med 15 19 tåget från Uppsala :) Vi åkte hem till mig och visade henne runt i vårat hus presentera henne för mina föräldrar och min syrra.
Mamma gjorde hemgjord pizza åt oss! :D Mamma är bäst!
Sen så spendera vi kvällen åt att mysa med varandra och kollade på film <3 Går inte att beskriva hur underbart det var att ha henne vid min sida under natten.
Ska lägga in ett inlägg där jag skriver massa underbara saker om henne!

Vakna vid 10 tiden idag, käka lite frukost o sen blev de lite tv innan vi åkte till tåget. Jag missa mitt tåg som gick 12 56 så jag följde med henne till Uppsala ist :) Sprang runt på stan en snabbis och köpte godis o det blev en ny tröja för mig. Som Nathalie valde ut :) Sen så var vi tvugna att säga hejdå till varandra :( Det är lika jobbig varje gång! <3
Ja, nu ligger jag har och luktar på min tröja som han spruta ner med sin parfym (a) <3 :D Ska ligga o krama om tröjan varje natt tills vi ses igen.
(dagens låt kommer snart)

Adiòs!

Kommentarer
Postat av: Ämmii <3

Gud vilken mysig blogg :) <3

2010-01-17 @ 22:38:15
URL: http://emelieliljebergs.blogg.se/
Postat av: Emma

Bra att du har haft en rolig helg:)

2010-01-17 @ 22:44:27
URL: http://emmajasmine.blogg.se/
Postat av: desiree !

din blogg är riktigt fin!<3



det skulle vara jättekul om du gick in på min & tittade ;D

2010-01-19 @ 15:18:36
URL: http://desireejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0