Underbar helg med Nathalie! <3

Enda sen i Torsdags har jag längat till denna helg!

Lördag!

Vakna runt 10 tiden kanske. Gick upp och käkade frukost, duschade och fixade mig. Sen så for jag in till Uppsala. Gick runt på stan och kikade lite. Såg en snygg tröja på Homlunds, men jag hade inte pengar till den..
Sen så tog jag 17:00 bussen ut till Bällinge och träffade Nathalie! <3
Hon var snäll att möta mig vid bussen, där hon också lämna sin kompis. Vi vandrade hem till henne och värmade oss. Kallt!!..
Ja, kvällen var lugn. Vi låg och kollade på film och myste hela kvällen/natten. <3

Söndag

Vakna upp breve min Nathalie! Vi var duktiga att vakna " jätte" tidigt också x) Gick ner och kikade lite på tv. Sen så gick vi upp och låg och pratade en stund och kramade om varandra. Sen så var jag tvungen att gå till bussen.. Får alltid en klump i magen när vi skiljs åt :( De är för att jag älskar henne så himla mycket och saknar henne varje sekund som vi är ifrån varandra!
Nu sitter jag här och saknar den finaste och väntar på att Falk ska börja.

Älskar dig Nathalie av hela mitt hjärta! <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0