Träning + fika på Waynes och en tur på stan


En liten sammafattning av gårdagen ( då kl är 00:08 ). Tog 12:25 bussen in till Gävle och gymade på Friskis och svettis i 2 timmar. Bussen resan är alltid lika SEG. Kan inte förstå att de ska ta 1h 30 min med bussen från mig (Västland) och in till Gävle. För om inte jag är helt ute och cyklar så är de bara 5 mil dit? Men så ska ju bussen stanna på olika ställen också, men ändå!
Tacklar alltid mina bussresor med musik! Ett stort tack till han som uppfann musik mobilen! Utan musik i mina öron skulle jag dö på bussen.

Musiken är mitt liv, klarar mig inte en dag utan den! Hör av er om ni vill ha nån låt som ni inte får tag på. Kan fixa fram dom flesta låtarna med mycket bra kvalitet. Men nu har vi glidigt ifrån ämnet lite!

När jag kom fram till gävle så gick ja direkt till gymet och svettades. Träffa en Steward på gymet (manlig medlem av kabinpersonal på flyg) som börja berätta om sitt yrke som jag tycker är väldigt intressant faktiskt. Efter att träningen var klar så gick jag en sväng på stan och kika. Sen bar de iväg till Waynes och tog min dagliga karamel latte, MUMS!!
Väl hemma brände jag på lite käk, det blev kyckling i currysås med ris. Sen bänka jag mig framföt tv`n och kolla på Johan Falk.
Och nu ligger jag i sängen och diggar Outlandish- Aicha. Så underbart fin låt!

Idag bär de av mot Uppsala! Får se om jah hinner skriva ett inlägg innan jag åker.

Adiòs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0