Torsdag!

Vaknade nyss o insåg att jag inte kommer hinna med 10 25 bussen in till stan och träna som jag hade tänkte :P Får ta 11 25 bussen ist.
Eftersom jag slutade med hockeyn så bestämde jag mig för att börja satsa stenhårt på gymet nu :) Iaf fram till sommaren sen får jag se om jag börjar spela igen..
Ska köra ett hårt pass på 2 timmar idag tänkte jag sen blir de nog en sväng på stan innan jag tar bussen hem. :) Det blir så klart en karamel latte på waynes innan jag åker hem :D Bästan fiket i världen!!! Ska nog vara lite social med syrran killkompis som kom upp till oss igår. Hela vägen från Trelleborg kommer han. :P
Ska ner och fixa lite frukost och packa väskan nu, hör av mig ikväll igen och berättar vad som har hänt idag!

Ps. Ska snart fixa min bloggdesign också!

Caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0