Slapp dag!

Som rubriken säger, en väldigt slapp dag! Började kl 09:00 och satt och halv sov fram till kl 10 30 typ. Alla andra i klassen skrev sina dataprov till körkortet, vilket jag redan är klar med så fick jag sitta och plugga lastbils teori. Jobbade mig fram en bra bit före alla andra. Kände hur mina ögonlock ville åka igen så jag sa till läraren att jag drog hem. Tog 11 bussen hem och slängde mig in och packa väskan och stack iväg till bussen igen. Tänkte att när jag drog hem så tidigt så åker jag in och gymar.
Så jag var in och körde styrka/konditions träning idag. Skapligt trött jag är nu!
Tog 16 bussen hem från stan sen och var hemma vid 17 30 tiden. Vet inte hur många ggr jag höll på att somna på bussen hem. Var så extremt trött!
När jag väl var hemma så brände jag på lite nudlar och satt mig och kolla på några avsnitt av One tree hill. Sen blev det lite fika med familjen och lite tv tittande.
Pratade med Nathalie på telefonen nyss, blir lika varm och glad i kroppen varje gång jag hör hennes röst!<33
Och nu ligger jag här och lyssnar på musik. Ska väl försöka sova snart tänkte jag.
God natt på er!
Ps: dagens låt lägger jag upp snart!

Adiòs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0