Sängen!

Nu har man letat sig upp till sängen då. Har suttit och kollat på Once upon a time in mexico/ beck nu ikväll. Tröttna på once upon a time in mexico efter ett tag. Har sett den sjukt många gånger, den är lika bra varje gång! För er som inte sett den så rekomenderar jag er att kolla på den!
Så jag övergick till Beck ist. Som jag sett tusen gånger ungerfär. Men den fick duga att dryga ut kvällen med.

Låg uppe i min säng idag och kollade på OTH och så hörde jag en bil på tomten så jag gick fram till fönstret och kollade. Då ser jag en polisbil där, haha. Blev nästan lite rädd ett tag där, men sen så ringde de på dörren och min mosters kille kom, haha!

Sen har jag tagit de lugnt på kvällen. Skulle ha varit in i duschen nu men jag ligger alldeles för skönt för att vilja gå och duscha.
Blir nog några avsnitt av OTH innan jag somnar sen. Har ju bara 4 avsnitt kvar av första säsongen nu! Sen har jag bara 5 till att kolla på.
Vi höres alla läsare. Ska knäppa på OTH nu. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0