Pic

En mysig dikt =) !    varje gång du ser på mig så ryser jag     varje gång du ler mot mig så smälter jag     det är du, ingen annan än du som får mig att hoppas, tro på att livet har något bra att erbjuda     det är du, som är min styrka att överleva och det är du, som ger mig inre kraft.     det är du, som torkar mina tårar och värmer med dina kramar för att, första gången vi träffades så föll jag direkt och du kramade mitt hjärta så det formades perfekt     och varje gång jag ser dig så hoppar hjärtat till och jag önskar för alltid att du ska vara min jag är din och jag tänker aldrig lämna dig du kom in i mitt liv som en prinsessa och du räddade mig <3
Dagens bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0