Nyss kommit hem! (måste göras om Nathalie)! <3

Nyss kommit hem från en hel dag i Uppsala. Har haft de så grymt kul och de har varit helt underbart! Tänkte berätta lite vad som har hänt.

Först så var jag in till Nathalies mamma som jobbar på klädkammaren och lämnade lite kläder till henne. Sen gick jag hem till Nathaile och träffa henne :) Vi satt i soffan och kolla på tv och små prata lite. Sen så gick hon och fixade sig lite.
Sen så gick vi åt och åt en jätte god buffè på restaurang Java. Fanns massa goda maträtter att välja mellan. Fick henne att prova på bläckfisk vilket hon inte tyckte som mycket om, haha. Då var jag snäll och prova på "nån grön stark sörja" och de var de värsta jag ätit. Det brändes i hela munnen och halsen men den var dock väldigt god!
Efterrätten bestod av glass med fritread banan. De var faktiskt jätte gott.
Sen så satt vi där och prata om allt mellan himmel och jord att hade de jätte mysigt och trevligt. Sen vid 21 tiden så gick vi tillbaka hem till henne en liten stund och prata och myste lite innan vi gick till tågstationen.
Där tog vi farväl till varandra :( Var jätte tråkigt att lämna henne där! <3
(Du får krama om "mini" robin i sängen) <33

Så nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik och "taggar" till skolan!!! haha, säg nån som inte längtar till skolan? :O
God natt på er alla!

Adiòs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0