Lastbils körning hela dagen igen!

Ja, idag blev det lastbils körning igen. får kl 09:00 och fram till 15:00 körde vi. Jag och Emil körde tillsammans med körläraren Henrik. De är en riktigt rolig prick :) Som vanligt så lura dom ut oss på massa små kurviga vägar, haha. Men det är bara bra att vi får träna på såna vägar faktiskt.
Jag fick möte med en annan lastbil på en riktigt smal väg, de kändes lite läskigt eftersom det inte fanns så mycket plats att mötas på.
Emil höll på att köra sönder lyckterna som sitter uppe på skåpet, haha. Det var så hät att lastbilen vi körde idag var lite högre än vanligt, den var precis 4,49 hög (fri höjden ligger på 4,50).
Vi körde på en väg som dom inte hade tagit bort grenar på, det hängde ner en tjock gren som slog i skåpet. Men inget gick sönder som tur var!
Jag var inte så mycket bättre själv, haha. Jag höll på att fastna i en ledning som hängde över vägen. Skulle ha varit snyggt om ledningen hade krokat fast i skåpet och slitit bort allt.
Vi var så snälla att vi stanna efter vägen och hjälpte en kvinna som hade kört fast med sin bil också. Hon tyckte vi var jätte snälla som stanna och hjälpte till, haha.

Nu ikväll ska jag städa hela mitt rum. Som behöver en STOR städning!! Finns på mobilen om ni vill mig nåt under kvällen nu.

You make me smile like never before! <3

Adiòs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0