Kärlek

KÄRLEK MELLAN TVÅ PERSONER________

Sen finns det även den speciella kärleken som man delar tillsammans med någon annan. Så som många andra är jag en av dom som befinner sig i "stadiet" ensam eller "relationsstatus" singel. Detta är dock ingen kontakt annons, det är bara mina tankar glöm inte bort det :). Kärleken vill inte bli hittad, den hittar en. Så allt man behöver gör är att vänta. Visst, väntan är dryg.. Men den kommer till alla till slut :) !

Men som sagt jag är en av dom människorna som lever utan den andra att älska. Jag tycker denna väntan på kärlek är riktigt dryg och tråkig. För som idag känner jag mig på något konstigt sätt ensam. Att inte ha någon att ringa, sms eller krama. Det värsta är att inte ha någon där.. Någon som man kan ge just den här speciella kärleken till. Någon att sakna eller längta till..

Jag tror på kärlek vid första ögonkastet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0