Gymet + sväng på stan!

Kom hem från Gävle för 2 timmar sen :) Var in och svettades lite på Friskis och svettis. Körde ett hårt styrkepass på 2 timmar. Var en riktig plåga medans man höll på men efteråt som kändes de  riktig bra!

Buss resan in gick segt som vanligt :( Tar ju 1h 30 min med bussen in till stan + att bussen körde i diket på vägen dit idag xD
Som tur var så var det en lastare i närheten som kunde dra upp oss. Sen fortsätta färden mot gävle i en mkt mer lugnare fart.
När jag väl kom fram så gick jag direkt till gymet och träna. Sen efteråt som gick jag till restaurangen Husman och åt en god Korv stroganoff (stavning) med ris. Måste vara den godaste jag någonsin har ätit! :D
Dit tycker jag att ni ska gå och äta om ni är i Gävle!
Efter att jag hade ätit som gick jag en sväng på stan och kollade lite. Var in på Carlings och kikade lite och fick se ett par grymt snygga jeans som till slut hamnde i en kassa och följde med mig hem. Blev ett par Warngler jeans, modelen är jag lite osäker på vilken de var.

Dagens outfit!

Tjocktröja: Röd WEZC från Holmlunds
T-shirt: Vit från JJ
Kalsonger: Lila Björn Borg från MQ
Byxor: Jeans från JC

Caio alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0