God morron!


God morron på er alla! Jag tror aldrig jag har sovit så skönt som jag har gjort inatt. Finns inge skönare än att krypa ner i min säng på kvällen. Mitt stora fluffiga täcke och mina 7 kuddar jag har gör de extra skönt!

Idag bär det av mot Uppsala med 13:05 tåget. Ska in med lite kläder till Klädkammaren och sen blir det mat ute med världens bästa! :D Får se vad vi hittar på efter att vi ätit.
Men dagens fråga är vad jag ska ha på mig!?
Här kommer lite kläder jag kommer välja mellan!

Byxor: Jeans, beiga chinos eller vita.
T-shirt: Redan bestämt!
Tjocktröja: Svart Mouli, Grå Valient eller en kofta.

Vi får se vad det blir helt enkelt. Kommer skriva ett inlägg ikväll när jag kommer hem och berättar vad vi gjorde och så.
Nu ska jag slänga mig i duschen och fixa mig!

Adiòs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0