Funderar dag..

Idag blev de ju som sagt en tur till Valbo. Var in på Ikea och alla "elektronik" affärer där. På Ikea så skulle jag kika på lite nya saker till mitt rum. Men det var inget som jag tyckte så mycket om så det blev inge köp där just idag.
Sen så var jag på jakt efter en ny tv. Vilket jag hitta en på Siba. En ny fin 32 tumare står i rummet och väntar på att bli upphängd på vägen. Får hoppas att det är lika bra bild som dom utlova i butiken bara :)
Nu på kvällen har jag tagit de lugnt, gjort nån drink och ligger nu i min säng och väntar på att mina avsnitt av One tree hill ska laddas ner.
Såg ett avsnitt om oth och blev helt såld direkt x) Men jag ligger dock långt efter. Avsnittet jag såg var ifrån säsong 7 om jag inte minns fel. Och jag ligger bara på avsnitt 10 av första säsongen, haha. Tur att jag har mycket tid över!
Nu blev ju lite nya avsnitt klara, så nu ska jag dissa bloggen och kika på dom istället.
Återkommer senare med ett inlägg där jag tänker skriva mina tankar som jag går runt me..

Adiòs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0