Candlelight

Som ni ser så har jag inte bloggat på ett tag oc det beror på att jag inte haft tid/orkat. Tänkte göra en liten sammanfattning över dagarna.

Fredag!

Vakna 07 50, lite senare än vanligt. Gick upp och tvättade håret som vanligt. Sen så gick jag ner o fixade lite frulle inna jag drog till bussen.
Väl i skolan så hade vi först svenska, där vi gick och lånade en bok som vi ska läsa och skriva en resension om sen. Jag valde Luftslottet som sprängdes som är skriven av Stieg Larsson. Men boken är på 705 sidor.. Och ska var utläst om 1 månad!..
Som tur är finns filmen att ladda ner, så om jag inte orkar läsa allt så blir det film ist!
Samhällskunskapen var slapp som vanligt, orkar inte srkiva om vad vi gjorde. Gör vi gjorde inte så himla mycket faktiskt.
Sen så åkte jag hem en liten stund innan mamma skjusa tillbaka mig till Tierp där jag tog tåget in till Uppsala och skulle möta min Nathalie! :)
Fick vänta en liten stund inna hennes buss kom till stationen. Ja, sen tog vi tåget tillbaka till Tierp (dö mkt folk på tåget!) och shoppa lite på hemköp och hyrde film. (Fighting och Drag me to hell)
Sen tog vi bussen hem till mig och sparkade ut min familj, haha. Vi lagde lite mat, det blev kyckling o potatisgratäng med bea sås.
Var riktigt gott faktiskt!.
Sen så myste vi i soffan och kollade på let´s dance o solsidan innan vi gick upp till mig och myste ännu mer och kollade på fighting :).
Den var riktigt bra, så den kommer jag lägga in på min kategori "robin tipsar" och berätta mer om.
Sen så somnade vi intill varnadra :)
Gud så mysigt!!! <33

Lördag!

Vakna runt 10 tiden tror jag, Nathalie låg o sov en stund till medans jag käkade frukost o fixade lite. Sen gick jag upp o väckte henne. Låg o myste lite innan hon gick och fixade sig lite. Sen var det dags att åka till tåget :( Att säga hejdå till min älskling gör ont!...
Ville springa efter tåget o slita ut henne igen (a).
Sen så åkte jag hem o fixade mig lite eftersom det var pappas födelsedag! Haha vi hade bra kul :D. Får berätta mer om den sen.

Söndag!

Inte gjort mycket alls. Mamma o jag var in till Valbo och hämtade min nya IPod :D
Och nu ligger jag i soffan och kollar på bedtime stories med pappa :)


Saknar min Natahlie jätte mycket!!
I love you of all my heart! <3<3<3


My IPod!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0