Torsdag!


Ja, började dagen med en rejäl sovmorron som vanligt. Börjar kl 14:20 på Torsdagar. Kan kännas lite konstigt ibland att åka till skolan då nästan alla åker hem!..
Vakna flera gånger imorse först kl 08, sen halv 10 och till slut 11:10 tror jag :) Då gick jag upp och värmde korv stroganoff och pasta till frukost. Härligt start på dagen kan jag lova.
Sen så tog jag det lugnt resten av dagen tills mamma kom hem då hon skjusa mig till skolan. Väl där hade vi en 30 min lexion... Börjar känns RIKTIGT meningslöst att åka ner på dom lexionerna!
Efter skolan så tog jag tåget in till pappa. Värsta tågresan i hela mitt liv!! Tänker inte gå in på varför.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Infiltratören :)
God natt bloggen och alla läsare!

Ps: Niprone- i love you blir dagens låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0