Tisdag!

Hade en ledig dag från skolan idag!. Har ingen anning om vilken tid jag gick upp. Men jag blev väckt redan kl 07 00!!!!!!!!!!!!!!! Av att nån ringde och väckte mig. Hela sängen börja vibbrerar och jag flyger upp. Men lyckades somna om som tur var.
Aja, när jag väl vakna så gick jag upp och knäppte på tv (musik) som vanligt. Mtv Ztv går alltid varm på morronen :).
Gjorde en latte o mackor och satt mig framför tv. Sen så kom mamma hem och vi fikade lite innan vi åkte till tåget. Hon skulle in till Uppsala och jag åkte till Gävle.
Jag var nämligen in och gymade. Sen tåg jag tåget in till Uppsala och träffade min älskling! :D <3
Och nu ligger jag framför tv`n och slöar!
Ska väl kolla på The Chronicles of Riddick ikväll sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0