Söndag!

Idag så har jag inte gjort så värst mycket. Var iväg och solade en snabbis på dagen bara. Jag skotade också av snö från vårat tak idag. Satan va läskigt de är att gå runt där uppe..!
Aja, sen så tog jag de lugnt resten av dagen. Städade ur lite skåp i köket efter maten också, har fått nåt ryck att börja städa lite nu och då, haha! :)
Kvällen spenderar jag vid tv`n och kollade på Wallander- bröderna tror jag den hette?..
Av alla filmer jag sett så är det den jag blir mest arg av att kolla på!!
Begriper inte hur VUXNA människor ger så på barn!!!
Jag blir bara så j***a arg. Ska lägga in ett inlägg där jag pratar lite mer om de.

Nu ska jag kolla på OTH!!

Saknar dig Nathalie!! :`( Hoppas veckan går fort så du kommer hem snart! <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0