Onsdag!


Började dagen med att försova mig.. Lyckat Robin!!!! Aja, vakna kl 08:07 av att mamma ringde och flög upp ur sängen och såg klockan. Fick jorden panik eftersom jag inte ville missa bussen till skolan. Skulle ju köra lastbil så då ville inte jag missa bussen.
Fick slänga på mig kläderna och mössan fick dölja de ofixade håret som såg FÖRJÄVLIGT ut!.
Men jag hann fram till bussen i tid iaf :).
Väl i skolan så blev YA försenade.. :( Fick vänta en liten stund innan dom kom. Sen så brummade vi inte till Gävle och körde. Det börja snö som f*n på vägen dit. Både Emil och jag tänkte " inte nu igen". Men när vi närma oss Gävle så sken solen :)
Det gick väldigt bra att köra tyckte Henrik ( han vi körde med ). Kul att höra att dom tycker att det går väldigt bra för oss :) Det enda vi skulle tänka på är körfälts byten. Det är inte mycket alls.

Nu ikväll så ska jag kolla på 2 fast 2 furious och äta godis :D
Hörs bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0