Feel the melody and the rhythm of the music around you!

Fy, vad lat jag är! Har inte varit på gymet på länge nu!! SKÄRPNING!! Men jag var duktig och sprang lite igår inna jag solade iaf :).
Det är lov men ändå så har man tråkigt... Känns som om de inte finns nåt att göra. Får se om lite skidåkning piggar upp stämningen lite!
Finns så många saker man skulle vilja göra nu på lovet men så klart så finns de inte tid till allt och pengar.. Men några saker ska man väl ändå hinna med.

Men nu har jag tröttnat på vintern och vill ha sommar och sol gott folk!!! Åka tub efter båten, vattenskidor och massa annat kul!
Har blivit lite sugen på att köpa en jetski (a) Testade förra sommaren och fastna direkt för de! Men som sagt, PENGAR!

Nej, nu ska jag lira lite wii och dunka David Guetta feat Akon - Sexy bitch och Ester Dean feat Chris Brown - Drop it low.
Hörs gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0