Blogg torka.

Ja anlednigen till att jag inte uppdaterat min blogg på ett tag är för att jag inte har kommit in på den.. Men nu när jag kan de så ska jag köra igång igen :)

Morgondagen bjuder på skola först, börjar kl 09 och slutar 11. De känns nödvändigt! Men men, sen drar jag hem och duschar och packar väskan innan jag drar in till Uppsala och är med finaste :) Vi ska gå på bio och kolla på Snabba Cash! :D (eftersom jag läst boken så ska de bli kul att se filmen)
Innan bion ska vi nog laga lite mat och fixa lite innan vi tar bussen in till stan.

Nu ikväll så har jag inte gjort så mycket. Legat och kollat på film med pappa en stund. Black Hawk Down kikade vi på :)
Nej, nu ska jag lägga in lite nya låtar på min IPod innan jag går och lägger mig. 
God natt bloggen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0