Bästa helgen!



Ja, i Fredags så var vi iväg och firade mormor som blev 70 år :D, hade en riktig trevlig och rolig kväll där.

Lördag: Så åkte jag iväg till min sötnos. Tog 18 05 tåget till Uppsala och sen bussen ut till Bällinge där hon möte mig.
Vi gick hem till henne och fick träffa min coola svärfar :D Lätt den bästa och grymsate på jorden! Vi myste och hade de gott hela kvällen och natten. The univited fick stå för underhållningen. Satan vad jag blev ryckte till ibland, haha.
Vi somna i varandras armar runt kl 03 :). MYSMYSMYSMYS!!!

Söndag (allahjärtansdag): Vakna runt 11 skulle jag tro att vi gjorde. Men låg kvar och slöa ett tag. Sen så råka jag avslöja vad jag hade för överaskning till henne :P duktig Robin, haha!
Vi duscha och fixade oss på dagen och senare på dagen så åkte vi in till stan och bjöd henne på retaurang Tavernan och på bowling.
En riktig mysig restaurang var det faktiskt. Vi satt där och åt och pratade en stund innan vi gick och bowlde. JAG VANN!!!! :D Men jag ska inte skryta så mycket, jag vann bara med typ 20 poäng tror jag.
Vi tog 21:32 bussen tillbaka ut till Bällinge. Vi gick nästan direkt upp och lag oss.
Vi kollade på filmen Fame innan vi somnade. Den är riktigt bra!!
Sen så så somna vi i varandras armar :)

Ps: Jag hade min bästa allahjärtansdag någonsin! :) Min Nathiieee :D Love you baby! <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0