Uteplatsen med datan!

Har nyss varit och lämnat min älskling vid tåget.. :( saknar henne jättttttttte mycket redan!

Vi vakna runt 10 idag medn gick upp typ vid 11 tror jag. Käka lite frukost och gick upp till mig och satt vid datan en stund. Jag skulle ha lärt nathalie att köra moped idag men den var tyvärr sönder.. Ska laga den så ska vi åka snart älskling. Så du lär dig :D
Kilade ner från rummet och lirade Wii :D Min älskling var jätte duktig faktiskt :D Nästa gång slår du nog mig!
Vi grillade hamburgare med mamma idag, mums va gott de var!
Nu sitter jag här vid datan och fördriver lite tid. Blir väl nåt bra på tv som man kan kolla på sen antar jag.

Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0