The sky is the limit

Behöver jag ens säga att min skoldag var slö eller? Vid de har laget vet nog alla att mina soldagar inte är så speciellt ansträngade. Men går man fordon så gör man!
Har haft sjukt kul i skolan som vanligt. Haft snöbolls krig typ hela tiden och jävlats med Håkon ;) Kan skryta med att jag är LEDIG imorgon! ;D hahaha känn på den ni. Ska små fixa lite på dagen innan jag åker in till min skruttis och myser med henne <3
Börjar känna mig trött faktiskt.. WOW WOW de var verkligen inte igår jag var trött så har tidigt xD aja.. Tänkte packa ihop och ha en dejt med kudden i några timmar nu.
Vi hörs imorgon alla läsare. Hoppas ni för en skönt nattsömn!

PS: Ett STORT tack till Viktoria som har fått min statistk att gå upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0