Påsk firande!

Glad påsk på er alla! Har haft fullt upp så jag har inte haft tid att blogga så mycket tyvärr. Har umgåts med familjen och syrran kille.
Ja, igår så käkade vi lite påsk mat. Eller ja det blev inte så lite ;) Känns som om man gått upp 100 kg! Igår kväll så böjade talang! yeah!
Det var nån 45 årig man tror jag som kom från Chile och han skulle sjunga. Haha de roliga med allt var att juryn inte trodde på att han kunde sjunga. MEN HERRE JÄVLAR va duktig han var. Och han började gråta efter han sjöng för hela publiken + juryn ställde sig upp pch klappade händerna.
Sen så kikade vi på Pirates of caribbean och hade de trevligt.

Idag så åker jag ut till Långsand och firar påsk med min superduper underbara flickvän och hennes släkt! :D Skriver imorron sen när jag kommer hem och berättar vad vi gjorde!

Adiòs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0