Inställt tåg!

Som ni märkte så blev jag kvar i stan igår med min älskling :)
Var så otroligt fint väder igår! Sommar vibbar!! :D När jag kom hem till Nathalie igår så kollade vi lite på resor och kollade på tv. Sen så fixade vi lite mat. Blev hemmagjorda köttbullar med hemgjord potstismos! MUMS!
Efter de så kilade vi iväg till statoil med hennes mamma och hyrde film.
Vi kollade Wallander - Arvet. Jätte bra faktiskt. Åt lite chips, kakor och popcorn till de också (a)
Efter filmen så spelade vi lite yatzy en stund innan vi gick och lag oss.
Gick upp kl 7 imorse och gjorde mig iordning och gick till bussen.. :( Var tvungen att lämna min finaste flickvän då :(
När jag kom fram till stationen så var mitt tåg inställt!!!... Missade en lastbils körning pga av de.. Aja, sprang upp på stan och köpte 3 cheeseburgare på donken som jag sen åt på tåget som frukost.

Och nu sitter jag här. Ska gå ut och sätta mig solen och plugga lite nu tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0