Hemma från stan!

Kom nyss hem från stan! Har varit in och köpt kostym tills balen :) Min älskling ville ha med mig på sin bal och så klart ville jag de!! :D Fick tag på en skit snygg kostym. Tänkte ladda upp en bild på den sen.

Min skoldag har varit bra antar jag. Börjde dagen med idrott. Hade en genomgång (kost) först. Sen så spela vi innebandy resten av tiden.
Sen så hade vi samhäll.. Höll fan på att somna! Så jävla ointressant så de finns inte ord för de. Håller på att prata om demokrati och politik.... Usch!
Aja, pinnade oss igenom den lexionen. Blev lunch sen. Fick makaroner med grämig svampsås. Grymt gott!
Iväg till svenskan sen. Blev ju CS som vanligt, hahaha!!
När vi slutade så kom mamma och hämtade mig och vi drog till stan. Blev en macka på suben så klart innan vi åkte hem!
Och nu sitter jag här och kollar på Room Raiders 2.0. Får se vad jag hittar på senare ikväll. Kanske lirar lite Wii med mammsen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0