Helg!

Som jag skrev tidigare så har jag spenderat min helg med min underbara flickvän! :D <3

Lördag: Vakna runt 9 tiden tror jag. Var tvungen att gå upp tidigt eftersom mamma och jag skulle in till Uppsala och gå på Ikea och på stan en snabbis. Drog väl iväg vid halv 12 tiden tror jag.
När vi letat upp en parkeringsplats på Ikea så gick vi in och shoppa lite. Blev 12 nya glas, 1 sänglampa till mig, 1 skärbräda och så var det nåt mer.
Efter de så stack vi in till stan och kollade runt lite. Eftersom jag fyller år snart så visade jag mamma lite kläder + en väska som jag önskade mig.
Hoppas jag får de nu (A)
När stan var avklarad så skjusa mamma mig till Nathalie. Dom kom precis från Ica när mamma skulle släppa av mig.
Prata lite med Nathalie innan hon hjälpte mamma sin med att fick lite käk till kvällen. Dom skulle få gäster på kvällen så vi umgicks med dom hela kvällen och hade riktigt trevligt faktiskt. Kom väl i säng vid halv 2 tror jag?

Söndag: Vet inte riktigt när vi vaknade men vi låg och drog oss ett bra tag innan vi tillslut gick upp. Nathalie käkade lite frulle men de blev ingen sån för mig då jag inte var hungrig. Kollade lite på tv och splade Diamanten innan svärmor och nathalie beställde kinama:D lagom sugen man blev. Följde med älsklingen och hämtade maten eftersom jag ändå skulle till bussen då.. Lika tråkigt och tår framkallade varje gång vi skiljs åt! :( <3
Väl hemma sen så käkade jag fläskfile i grönpeppar sås med rotgrönsaker i ugn som mammis hade lagat! MUMS! Tog en snabb dusch innan vi åkte ner till Karlholm och kollade på syrrans match.
Kollade första halvlek och lite av andra innan mamma och jag frös och åkte hem. Slängde oss framför tv`n och kollade på wipeout och sen Wallander!
Så har min helg varit! Helt underbar och fantastisk kul :D
Imorron är det skola igen =/ :( bara att bita ihop! Ska stänga av tv`n nu och knäppa på lite musik. Hörs imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0