Haft otroligt kul!

I måndags så åkte jag ut till min älskling som var ute i Bällinge. Kom väl runt 8 tiden tror jag. Hon var snäll och kom och möte mig vid bussen.
Vi gick hem och gjorde inte så mycket faktiskt. Fick träffa min UBER coola svärfar!! :D Vi gick upp till rummet och kollade lite på datan ett tag innan Nathalie skulle gå ner och käka lite.
Sen så poppa popcorn och tog med oss upp. Det kom också med en halv chipspåse och saft. Vi musade i oss allt de medans vi kollade på film. Fredag den 13:e kikade vi på. Tycker den är skit bra!
Kikade inte riktigt färdigt på den utan vi knäppe av den och lag oss och sov ist.

Tisdag!

Vakna upp breve min underbara flicka (a) Låg och drog oss ett tag innan vi gick upp och packade väskan och taggade inför en heldag på Fyrishov.
Väl där så mjuka vi upp med lite sim innan vi gav oss på vattenrustchbanorna och tävlade. Vem tror ni vann!? Jo de ska jag tala om för er. Nathalie vann!!!! ;D den lilla busen! ;P
Nån gång lär man ju låta nån annan vinna (a).
Aja, när vi hade fått nog gick vi upp till Tunabackar där Nathalie fyllde på sitt busskort och vi köpte lite chips och dricka till kvällen.
Brummde hem med bussen och hängde upp våra blöta saker. Gjorde ordning lite mat och begavs oss upp till rummet och laddade ner lejonkungen. Den är så bra! Haha Pumba " Hon tänker käka upp mig" haha shit vad jag skrattade!
När vi kollade klart på den så myste vi lite och somnade.

Onsdag!

Vakna idag igen breve min underbara flickvän! :D. Gjorde oss iordning och tog bussen upp till stan och gick till butiken och träffade Michelle o min svärmor :D.
Vi tog med oss Michelle ut å stan för att handla presenter till deras mamma. Sen så skildes vi åt på stan. Jag och Nathalie gick och åt på subway innan pappa kom och hämtade mig :(

Och nu sitter jag här och kollar på NCIS och saknar min plutt (a) <3 <3
Skriver sen.

Kommentarer
Postat av: robins flicka

hörru vadå " låta någon annan vinna " , bara erkänna älskling att jag var bättre än dig på det dära :) . puss på dig !

2010-04-07 @ 20:19:58
URL: http://benganett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0