God morron

Hoppas att ni sussat skönt inatt! Själv har jag sovit hur bra som helst!! Fast jag vakna rätt tidigt nu men jag har börjat känna mig så pigg varje morron? ;D Har inte en susning varför,, haha!
Aja, idag så ska jag och Nathalie gå på bio och se flickan från ovan. Hoppas att den är lika bra som det sägs att den är.
Nej nu ska jag pallra mig upp och käka lite frulle och dra på musik och pumpa upp volymen på hembion så jag väcker dom döda ;) :D
Eftersom jag inte kommer hem inatt så kanske de här blir mitt första och sista inlägg idag.. Ska försöka lägga in ett innan jag sticker sen.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-04-09 @ 09:39:03
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0