3 månader! <3





Idag så firar jag och min lilla skruttis 3 månader :D TYCKER ATT NI ALLA SKA SÄGA GRATTIS!!!!!!!!!! :D
Igår så tog jag 3 tåget in till Uppsala. Tog sedan bussen till Nathalie. Mötes av en skrikande dammsugare när dörren öppnades. I dörren så stod Nathalie och pussa mig :D (a)!
Vi gick upp till ica och handlade lite saker till maten. Det blev hemmagjorda hamburgare! :D MUMS!! Bettan och Marcus åt också med oss. Efter maten så gick vi upp till ica och hyrde film. Blev Wallander och Så olika. Där sa vi hejdå till bettan och marcus också. Kilade hem och kikade på filmerna. Blev lite sent, inte fören typ 2 tiden kom vi i säng..

Vakna runt 11 tiden och vi gick upp och duschade. Sen fixa vi oss och drog ner på stan för nathalie skulle hämta lite pengar.
Gick sen till donken och köpte cheeseburgare :D
Vi pallarade oss iväg till stationen och åt våra hamburgare medan vi väntade på tåget.
I tierp så möte min pappa upp oss så vi slapp ta bussen. Åt tacos när vi kom hem. Gick upp till mig sen och kikade lite på resor (a) Vi ska nämligen ta en tripp utomlands förstår ni :D
kollade en liten stund innan vi drog iväg med mamma,pappa, syrran på bio. Vi kollade på farsan. Haha as rolig!!
Åkte sen till hemköp och köpte GODIS!!!! 
Nu sitter vi uppe hos mig och nathalir sliter i mitt hår på armarna. DEN BUSEN ;D
Vi ska väl leta oss ner och kika på tv och mysa! :D och äta vårat godis så klart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Älskar dig min sköna!! :D <33333333333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0